گروه نوآوری و کسب و کار اجتماعی

زیر مجموعه پژوهشکده سیاست گذاری دانشگاه شریف

گروه نوآوری و کسب و کار اجتماعی

زیر مجموعه پژوهشکده سیاست گذاری دانشگاه شریف

گروه نوآوری و کسب و کار اجتماعی

پژوهشگران عضو گروه نوآوری و کسب و کار اجتماعی پژوهشکده سیاست گذاری دانشگاه صنعتی شریف، اینجا از فکرها و دل نوشته هایشان راجع به فعالیت ها و هدف های گروه می گویند. مطالب منعکس شده در این وبلاگ، به هیچ وجه منعکس کننده دیدگاه رسمی گروه نیست و بیان کننده نظرات شخصی نویسندگان است.
برای ارتباط با ما به این آدرس ایمیل بزنید:
socialristip@gmail.com

کانال تلگرام کسب و کار اجتماعی

سامانه آموزشی سرو

خبرنامه کارآفرینی اجتماعی حرکت

خبرنامه حرکت یک

شماره های پیشین

به فهرست دریافت کنندگان خبرنامه کارآفرینی اجتماعی «حرکت» بپیوندید.

عضویت در خبرنامه

این سخنرانی تِد توسط ارنستو سیرولی (Ernesto Sirolli) ارایه شده است و حاصل تجربیات او در حوزه توسعه محلی می باشد. دیدن این سخنرانی به همه کسانی که قصد دارند مداخلات توسعه ­ای انجام بدهند توصیه شده است. وی اکنون در یک موسسه توسعه ­ای فعال در کشورهای آمریکا، کانادا، انگلیس، اسکاتلند و استرالیا فعالیت می کند. خلاصه نظر ایشان این است که : "افراد یک جامعه محلی بهتر از هر کسی می توانند برای توسعه خودشان برنامه ریزی کنند و توسعه گران باید برای تسریع این روند خودشان را در اختیار این مردم قرار دهند نه اینکه ایشان را در اختیار خود بگیرند. طرح های از بالا به پایین سازمان های بین المللی به این دلیل ساده شکست می­ خورند که به محض وارد شدن به یک منطقه و بدون شنیدن نظرات مردم، برایشان راه­ حل تجویز می ­کنند." اگر می خواهید به کسی کمک کنید باید سکوت کنید و بشنوید عنوان این سخنرانی تد است و از  این لینک قابل دسترس است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی