گروه نوآوری و کسب و کار اجتماعی

زیر مجموعه پژوهشکده سیاست گذاری دانشگاه شریف

گروه نوآوری و کسب و کار اجتماعی

زیر مجموعه پژوهشکده سیاست گذاری دانشگاه شریف

گروه نوآوری و کسب و کار اجتماعی

پژوهشگران عضو گروه نوآوری و کسب و کار اجتماعی پژوهشکده سیاست گذاری دانشگاه صنعتی شریف، اینجا از فکرها و دل نوشته هایشان راجع به فعالیت ها و هدف های گروه می گویند. مطالب منعکس شده در این وبلاگ، به هیچ وجه منعکس کننده دیدگاه رسمی گروه نیست و بیان کننده نظرات شخصی نویسندگان است.
برای ارتباط با ما به این آدرس ایمیل بزنید:
socialristip@gmail.com

کانال تلگرام کسب و کار اجتماعی

سامانه آموزشی سرو

خبرنامه کارآفرینی اجتماعی حرکت

خبرنامه حرکت یک

شماره های پیشین

به فهرست دریافت کنندگان خبرنامه کارآفرینی اجتماعی «حرکت» بپیوندید.

عضویت در خبرنامه

هم نت روستا

شنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۵، ۰۶:۵۸ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

قرار است یک رویداد کارآفرینی روستایی با حمایت چند سازمان از جمله بنیاد ملی نخبگان استان اصفهان و معاونت توسعه مناطق روستایی ریاست جمهوری از 31 فرودین تا 3 اردیبهشت در استان اصفهان برگزار شود. در زیر توضیحات مختصری در مورد این رویداد کارآفرینی روستایی که " هم نت روستا " نام دارد آورده شده است.

رویداد هم نت روستا یک رویداد سه مرحله‌ای شامل 1- شناسایی ظرفیت‌های مناطق روستایی و جلب مشارکت و توانمندسازی روستاییان، پیش رویداد چند روزه روستایی (بیان فرصت‌ها، ایده پردازی، آموزش، کارتیمی) به منظور شکل‌گیری هسته‌های کارآفرین با محوریت راه اندازی کسب و کارهای پایدار 2- ارایه راهکارهای نوآورانه برای حل معضل مناطق، زیر نظر سرمایه‌گذاران و تسهیلگران روستایی و 3- پیش شتاب دهنده کسب و کارهای روستایی می باشد. رویداد کارآفرینی روستا به منظور عملیاتی کردن طرح‌های اجرایی با تأیید دهیاری ها و مشارکت روستاییان مناطق می‌باشد.

این رویداد، فضایی برای مواجهه با فرصت‌های واقعی، شناسایی چالش‌های کارآفرینی در روستا و بهره مندی از ظرفیت‌های موجود با مشارکت روستاییان فراهم می آورد

هم نت روستا در پی یافتن راه حل هایی برای بهبود کسب و کارهای موجود روستایی، شناسایی فرصت های کارآفرینی در روستا و بهره مندی از توانمندی های روستا و روستاییان است و قصد دارد با همکاری و مشارکت روستائیان برای پیشرفت پایدار روستا برنامه‌ریزی کند.

قرار است شرکت کنندگان در این رویداد، صحبت های روستاییان را بشنوند و با دانشی که دارند همچنین با حمایت تیم های تسهیلگری، مربیان، سرمایه گذاران و ... راه حل هایی جدید بیابند که زندگی روستایی را ارتقا دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت هم نت روستا مراجعه نمایید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی